NEW

 
Hej!!
Skrev ju igår att jag skulle visa vad som kom i paketet igår. Det var tre saker men tänker endast visa två av dom då den ena var en present till min pojkvän på vår 1 års dag på fredag så den hade jag tänkt visa när han fått den. Jag beställde i alla fall från Nordicfeel, älskar den sidan, de har massor av bra produkter till ett mycket bättre pris än vad det är i butiker. Dessa två produkter ovanför fick man till ett jätte bra pris om man handlade för över 300 kronor. De är väldigt små så jag tänker endast använda de när jag åker bort. Det är ett shampoo och en leave in kräm för håret. Det är från Macadamia vilket jag tror är ett väldigt bra märke, det är tydligen någon olja eller något men jag har faktiskt tänkt att testa det en gång och se om det är bra och om jag ska köpa det fast större :) Doftar även väldigt gott! HÄR är shampoot fast det större och HÄR är leave in krämen. 
Imorgon hade jag tänkt att tipsa om en väldigt bra sak som jag använder dagligen, stay tuned ;)
Ha en fortsatt bra kväll finisar!

Kommentera här: