Erics Student

Och så var nästan måndagen slut också! Sen bloggning idag och har inte hunnit blogga i helgen, varit fullt upp! Fredagen började med skola men då jag alltid slutar 11 så var det inte så jobbigt. Sedan var det bara att skynda sig hem för att duscha, sminka mig, fixa håret osv för att sedan vid 14:00 åka mot gislaved och deras student! Studenterna släpptes ut klockan 15:00 och då stod vi och väntade på min älskade Eric som äntligen fick ta studenten, alla var så underbart fina så höll på att börja lipa med kamernan framför ansiktet!! Efter att jag och Valentina gått runt och gett lite rosor osv så var det dags att kolla på när alla stundenter åkte iväg på sina flak och sedan äntligen hem till Eric för att fira honom där med jättttte god smörgåstårta! Han var så fin den dagen.. Senare mot kvällen skulle Eric iväg till sin kompis student och då passade jag på att dra hem till min älskade Madde!! Och senare bar det hem mot Gnosjö igen! 
 
Detta var ungefär vad min dag bestod av och hoppas ni blir nöjda med detta inlägg, puss :*

Kommentera här: