New in: Makeup

Bild 1: Här/Här/Här/Här Bild 2: Här/Här/Här/Här/Här
 
Heellluuu!!! Är inte smink typ det bästa?! Det tycker i alla fall jag :)). Vet inte varför men jag har börjat älska att köpa smink och produkter som ungefär tillhör den kategorin. Här ovan kan ni i alla fall se lite saker som jag har köpt nu under det senaste och jag älskar alltihop, speciellt min nya parfym, alltså den luktar såååååå gott!!! Sedan har jag ju även fått en thing för mac läppstift och de två nya i min lilla samling är Creme Cup och Please Me, såå fina!! Men som sagt, älskar allt och kommer nog defenitivt köpa sminket igen när det är slut för det är sååå bra! Jobbigt och rörig inlägg men men så får det bli när jag inte bloggar så ofta!! puss
1 Sara - Träning & Hälsa:

skriven

Nej men jag dör ... vilka söta förpackningar! :'D

Svar: haha ja det med! :D
Sanna Olofsson

2 Irene Mantonanakis:

skriven

Man blir ju lite avundsjuk här.. :)

Kommentera här: