Malte

 
Vår fina fina Malte på 5 månader. Världens finaste Cavalier King Charles!! 
 
Onsdag och veckans kortaste dag för mig, rätt skönt ändå. Lite segt var det ändå, direkt när jag och Betty kom innanför skolans dörrar plingar det till i telefonen och vi får ett meddelande på fronter att vår första lektion var inställd... Och vi börjar klockan 08:30 på onsdagar, vilket vi aldrig gör annars så det var lite segt faktiskt, aja vad skulle man göra åt saken? Vi satte oss i alla fall uppe i kafeterian med Fanny och Sofie och väntade ut tiden. Skulle säga att det var en skön dag annars, imorgon är det praktik som gäller igen, ska bli kul!! 
Kollade på nya avsnittet av PLL när jag kom hem, alltså är det bara jag eller börjar den serien bli väldigt dryg??? 
 
Nu ska jag skriva lite på mitt gymnasiearbete då halva ska vara inne på fredag och jag har inte ens börjat knappt, uppps!! Haaadeee

Kommentera här: